dilluns, 9 de desembre del 2013

CURS 2013-2014 Aula D'acollida on PhotoPeach

Hola, som els alumnes de l´aula d´acollida, i ens volem presentar :

TAMARA: Sóc la Tamara,vinc d´Argentina i tinc 13 anys.M´agrada la música,la moda,sortir al carrer amb els meus amics i divertir-me molt.La meva il·lusió és ser model.

ZAIN: Hola, em dic Zain Nazim, vinc de Pakistan, tinc 14 anys i sóc alumne d´aula d´acollida.

MICAELA:  Hola, em dic Micaela. Sóc d´Argentina i tinc 14 anys. M´agrada molt la festa i One Direction, sóc Directioner.


JIA XUE: Em dic Jia Xue, sóc de la Xina, tinc 13 anys. M´agrada dibuixar, llegir i  escoltar música. Els meus escriptors preferits són Ciceró i Victor Hugo.


DANIEL: Hola, em dic Daniel, sóc de Romania i ara visc a Reus. M´agrada molt córrer, jugar a bales, etc......

XÈNIA: La Xènia ens ha acompanyat durant un any i un trimestre, i a partir d´ara no vindrà més a l´aula d´acollida perquè ha après molt el català. ET TROBEM MOLT A FALTAR!