dijous, 2 de febrer del 2017

Quin coc més bo!

Els alumnes del Com anar sols per la vida van fer un coc boníssim!
Ells ens ho expliquen:

Hisimos  un coc de xocolata  y nos lo pasemos muy bien  y nos divertimos un monton porque mientras que  hasiamos  la masa cada uno  estaba  hablando enre ellos bien . El coc buenisimo porque  pusimos por encima el chocolate.
ELISABETH:H:A:



Els meus companys la setmana pasada  feian un coc jo no i era.
Pero els meus amics mhan dit la resepta i era facil i jo fare al proxim dia una resepta bona amb als meus cumpanys i jo.

Yassine


M'agrada fer un coc amb la laura, l alex, el jesus, l ana, estafania, la yolanda i l'eli. Vam posar xocolata i vam menjar.


celia martinez


El coc
Pel coc em va agradar   molt la xocolata   i anar al lidel a compra amb la 
Yolanda, el jesús,  la eli  i la celia .
 Anna


Ingredients:
3 ous
1,5 iogurt de llimona
3 mides de iogurt de farina
2 mides de suc
1,2mida de iogurt d´ oli d´ oliva
1 sobre de vainilla
1 sobre de llevat
1 sobre de xocolata
Estava molt bo
Àlex

Vam  fer  un  coc. El  que  més  em  va  agradar   va   ser  l´  última   cosa  que  vam   fer: tastar  el  coc.   Aquest  coc  portava  xocolata    reditida   i    estava   bonísin.
Yoli